Презентуємо Стратегію співпраці та маркетингових комунікацій з промоції традиційної кулінарної спадщини Рівного
Презентуємо Стратегію співпраці та маркетингових комунікацій з промоції традиційної кулінарної спадщини Рівного

Управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій представляє вашій увазі Стратегію співпраці та маркетингових комунікацій з промоції традиційної кулінарної спадщини Рівного (далі - Стратегія), що розроблена в рамках реалізації проєкту «Культурна спадщина кухні – просування кулінарних традицій через професіоналізацію гастрономічної пропозиції Любліна та Рівного».

До розробки Стратегії управлінням з питань стратегічного розвитку та інвестицій було залучено відомого ресторанного маркетолога, співзасновника ГО «Клуб Галицької Кухні» Всеволода Поліщука.

З листопада місяця 2020 року тривала активна робота над розробкою стратегічного документу, визначення основних напрямів просування та популярізації ідеї гастротуризму, шляхів промоції територіальної громади на міжнародному рівні, можливості надання нового імпульсу для розвитку закладів в сфері HoReCa і як наслідок створення передумов до покращення соціально-економічних умов життя громади.

У тісній співпраці з рестораторами, істориками, культурологами та усіма небайдужими до розвитку територіальної громади, було проведено аналіз стану та перспектив кулінарного та гастрономічного туризму Рівненщини, визначено форми популяризації кулінарної спадщини Рівного, сформульовано значення та ознаки поняття «рівненської кухні».

Спільно з партнерами з міста Люблін, напрацьовано ідеї щодо культурних та професійних обмінів на різних рівнях, спільне проведення фестивалів, які закладені в основу одного з розділів Стратегії.

15 травня 2021 року під час проведення гастрономічного фестивалю «Мацик» в Рівному, на якому були присутні Рівненській міський голова Олександр Третяк, секретар Рівненської міської ради Віктор Шакирзян, голова Рівненської ОДА Віталій Коваль, офіційна делегація з м. Люблін, представники громади, управлінням з питань стратегічного розвитку та інвестицій було офіційно представлено Стратегію співпраці та маркетингових комунікацій з промоції традиційної кулінарної спадщини Рівного.

А логічним завершенням реалізації проєкту стало підписання заступником міського голови Ігорем Кречкевичем, під час проведення міжнародної гастрономічної конференції, яка проходила в м. Люблін, Угоди про співпрацю в сфері гастрономічного туризму, що є продовженням тісної співпраці між муніципалітетами Рівного та Любліна, та стане запорукою налагодження нових, перспективних шляхів реалізації спільних проєктів в сфері маркетингових комунікацій, формуватиме імідж територіальної громади як надійного партнера відкритого до міжнародного співробітництва.

Дякуємо Всеволод Поліщук та усім залученим до роботи над Стратегією особам за ґрунтовне дослідження кулінарної спадщини Рівного, а Програмі транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020 за можливість його втілення в життя.

Вже в найближчий час документ Стратегії, візуалізація якого розроблена графічним дизайнером Оленою Зленко набуде паперового вигляду, виготовленого українською та англійською мовами, для можливості представлення на міжнародних заходах та під час офіційних зустрічей.

Ознайомитись з документом Стратегії можна за посиланням нижче.



Проєкт «Культурна спадщина кухні – просування кулінарних традицій через професіоналізацію гастрономічної пропозиції Любліна та Рівного» створено та реалізовується за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020.
За зміст публікації несе відповідальність лише Управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Рівненської міської ради, і він не відображає позиції Європейського Союзу.




Додаткові матеріали

Поділитись: