Розробка
Розробка "Стратегії співпраці та маркетингових комунікацій з промоції традиційної кулінарної спадщини Рівного"

http://investrv.org.ua/storage/web/source/1/MZuuqYy3IU9TyWmLmYipNoat9EKVDxks.pdf

Управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій розпочинає роботу з написання «Стратегії співпраці та маркетингових комунікацій з промоції традиційної кулінарної спадщини Рівного».

Стратегія розробляється в рамках проєкту «Культурна спадщина кухні – просування кулінарних традицій через професіоналізацію гастрономічної пропозиції Любліна та Рівного» №PLBU.01.01.00-UA-0852/19-00.

Документ Стратегії міститиме такі розділи:

  • Дослідження стану кулінарної спадщини міста.
  • Місія, бачення, цілі, завдання.
  • Аналіз кулінарного та гастрономічного туризму.
  • Шляхи встановлення стійких зв’язків між виробниками та споживачами продуктів кулінарної спадщини.
  • Форми популяризації кулінарної спадщини.
  • Співпраця у просуванні польсько-української кулінарної спадщини.


Проєкт «Культурна спадщина кухні – просування кулінарних традицій через професіоналізацію гастрономічної пропозиції Любліна та Рівного» створено та реалізовується за фінансової підтримки Європейського Союзу у рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2014-2020.

За зміст публікації несе відповідальність лише Управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Рівненської міської ради, і він не відображає позиції Європейського Союзу.

Поділитись: